Flere år efter skandalen: Atea har et af de stærkeste konsulentbrands i landet

En ny undersøgelse viser, at Atea har det tredjestærkeste brand, og ifølge firmaet bag undersøgelsen er det et udtryk for, at der er høj tiltro til virksomheden på trods af Atea-sagen.
Foto: Jens Berthelsen
Foto: Jens Berthelsen
af NIKOLAJ HARDING

Med tiden heler alle sår, og det er også tilfældet for Atea, hvis man skal tro en ny undersøgelse foretaget af Myresearch.

I undersøgelsen, hvor 1083 it-beslutningstagere er blevet adspurgt om deres syn på de førende it-konsulentfirmaer i Danmark, klemmer Atea sig nemlig ind på en tredjeplads over de stærkeste konsulentbrands i landet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også