Norsk konsulenthus har gjort sig værdifulde erfaringer med dansk købmandsmentalitet

ÅRET DER GIK: Han troede, han kendte os danskere, men det var først, da han flyttede hertil, at det stod helt klart, at vi er drevet af en anden mentalitet end nordmændene. Jon-Gunnar Aasen ser tilbage på et år, hvor han som dansk landechef har skullet sælge cloud-ydelser fra Google i et land, hvor mange sværger til Microsoft.
Foto: Computas/PR
Foto: Computas/PR

Det var ikke lige sådan, Jon-Gunnar Aasen havde regnet med, at hans start ville blive i Danmark, da han ved årsskiftet drog sydover fra Norge og bosatte sig på Amager med sin familie.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også