Konsulenthus har fået tag om krisen

Virksomhederne har fået andre prioriteter, nu hvor nedlukningen har stået på i en måneds tid. Det mærker man hos konsulenthuset Proactive, som blev solgt torsdag, og som gerne vil tilbage på kundebesøg.
"Jeg synes egentlig også, at man kan tage lidt ved lære af de ting, man har set i Sverige, hvor man har mere tillid til borgerne," siger adm. direktør i Proactive, Max Sejbæk. | Foto: Jan MIndegaard
"Jeg synes egentlig også, at man kan tage lidt ved lære af de ting, man har set i Sverige, hvor man har mere tillid til borgerne," siger adm. direktør i Proactive, Max Sejbæk. | Foto: Jan MIndegaard

Hos konsulenthuset Proactive går det ikke stille for sig i øjeblikket. Virksomheden er efter en lang proces blevet solgt til hollandske Fellowmind, og selvom man kunne tænkte, at coronakrisen ville sætte et salg på pause, har stifter og direktør Max Sejbæk ikke vaklet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også