Netcompany og fodboldklubben FCK har indgået et digitalt partnerskab.
Det meddeler parterne i en pressemeddelelse.
Ifølge it-selskabets adm. direktør, André Rogaczewski, vil parterne styrke brugen af data.
"Sammen sætter vi gang i en digital transformation, der vil give klubben unik indsigt i data og som vil give endnu bedre oplevelser og bringe alle tættere på både spillere, trænere og klubben - både når bolden ruller og efter kampen er fløjtet af," siger han og tilføjer, at han glæder sig over partnerskabet.
"Vi deler FCK’s ambitiøse mål om at tilhøre den absolutte top af fodboldklubber, når det handler om at arbejde fokuseret med data og teknologiske løsninger – ikke mindst til glæde for klubbens mange dedikerede fans."
Også på den anden side af bordet af COO i FCK, Katja Moesgaard, tilfreds.
"Med Netcompany får vi en partner, der kan udfordre os og løfte os helt op på den øverste hylde, når det gælder digital transformation. Det betyder, at vi som fodboldklub kan være med helt fremme i den digitale udvikling og dermed give vores fans endnu bedre oplevelser med FCK."
"Med Netcompany får vi en partner, der kan udfordre os og løfte os helt op på den øverste hylde, når det gælder digital transformation. Det betyder, at vi som fodboldklub kan være med helt fremme i den digitale udvikling og dermed give vores fans endnu bedre oplevelser med FCK," siger hun.
Netcompanys opkøbsstrategi fokuserer på mindre selskaber og organisk vækst
Iværksættere frygter "den nye digital post": Bøvl og ressourcespild for små virksomheder