Epson sætter fart på

I et noget presset printmarked sætter Epson ind med en ny partner, der skal sætte fokus på virksomhedens mere bæredygtige printere. Partneren er en tidligere ottedobbelt OL-guldmedaljevinder.
Foto: Epson / PR
Foto: Epson / PR

Usain Bolt skal være frontpersonen i Epsons nye kampagne, der skal øge opmærksomheden på deres bæredygtigt printer serie, EcoTank.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også