Ny Dell-direktør skærper kampen med HP og Lenovo om vigtigt pc-marked

Dell Technologies' nye direktør har lagt en klar plan for, hvordan virksomheden skal vinde tabte markedsandele tilbage på markedet for erhvervs pc'er, hvor konkurrencen er hård. Samtidig vil hun udbrede kendskabet til Dell som andet end kun en hardware-leverandør.
Foto: PRESSE
Foto: PRESSE

Dell Technologies skal vinde andele på markedet for erhvervs pc'er. I spidsen for at realisere den plan står Dell Technologies relativt nytiltrådte adm. direktør i Danmark, Marianne Lindhard Moe. Hun har rundet de første 100 dage i jobbet, og nu er hun klar med den strategi, Dell Technologies skal bruge i konkurrencen med særligt Lenovo og HP.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også