Coronakrisen skaber momentum for nyt forretningsområde i Demant

Hørekoncernen Demants nye forretningsområde, der sælger lyd- og videoløsninger til virksomheder og gamere, har under corona-krisen oplevet stærk vækst og kan i fremtiden blive en vægtig bidragsyder til den samlede forretning, siger adm. direktør, Søren Nielsen.
Søren Nielsen, adm. direktør i Demant, ser lyspunkt i nyt forretningsområde i en ellers svær tid for producenter af høreapparater. | Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup/ERH
Søren Nielsen, adm. direktør i Demant, ser lyspunkt i nyt forretningsområde i en ellers svær tid for producenter af høreapparater. | Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup/ERH

Det var gennemgående dyster læsning, der mødte investorer og andre interesserede, da hørekoncernen Demant forleden fremlagde sin periodemeddelelse omfattende 2020 indtil nu.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også