Candy Crush, opladere og blingbling-covere: De techglade nordiske forbrugere bruger milliarder på grej

Finans fakta: Det nordiske marked for smartphones er nærmest mættet, fordi stort set alle har een. Men vores hang til hele tiden at have den nyeste model og de bedste apps og gadgets gør markedet enormt, konkluderer Deloitte-rapport.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling
LONE ANDERSEN

Der er ikke mange voksne tilbage i de nordiske lande, der ikke har en smartphone - kun én ud af hver 10 danskere eller svenskere eller nordmænd eller finner.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også