ITWatch

Better Collective om gamingsite: Større potentiale i annoncører end betting

Bettingkoncernen Better Collective, som har opkøbt gamingmediet HLTV, kommer ikke til at ”køre hårdt på” for at få unge til at placere væddemål, siger chef i selskabet som svar på bekymring fra bl.a. konsulent i Center for Digital Pædagogik.

Foto: Jacob Ehrbahn/Ritzau Scanpix

Selv om gamingmediet HLTV er ejet af bettingkoncernen Better Collective, er det ikke ambitionen med HLTV at tjene penge på at føre unge brugere af mediet videre til spillesider. Sådan lyder det fra Henrik Lykkesteen, senior vice president for e-sport i Better Collective, i en artikel om HLTV i Politiken.

Fremfor at tjene penge på at øge tilgangen til bettingsites via HLTV, er planen at indløse potentialet i annoncering på sitet, siger han.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Nedjustering koster for legaltech-selskab

Sidste uges udmelding om udsigt til en lavere omsætning og driftindtjening rammer aktiekursen hos Copyright Agent. Efter et år på First North-børsen må legaltech-selskabet konstatere, at kursen er faldet markant.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs