Kampagne sikrer dansk fintech-selskab udviklingskræfter

En verdensomspændende rekrutteringskampagne hjælper danske fintech-selskaber med at tiltrække egnede kandidater.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Det danske fintech-selskab Tradeworks ledte i seks måneder forgæves efter kandidater til to udviklingsstillinger i København. Gennem kampagnen Copenhagen Capacity blev de stillinger besat med udenlandske kræfter. Det skriver Børsen.

De to nye udviklere kommer henholdsvis fra Brasilien og Argentina, og hos Tradeworks er man begejstrede over kampagnen. Selve kampagnesitet er siden december blevet vist mere end 20 mio. gange, hvilket har resulteret i 1448 ansøgninger fra hele verden til de 12 deltagende virksomheder, hvoraf flere, herunder Tradeworks, har underskrevet kontrakter.

"Jeg har været vant til et flow på en til to kandidater om måneden, og pludselig stod jeg med ti hver 14. dag, " siger teknisk direktør i Tradeworks, Jesper Thor Rasmussen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Nokia ser årlige synergier ved en sammenlægning med det amerikanske selskab på 200 mio. euro fra 2027 og en vækst i indtjeningen per aktie på 10 pct. fra samme år. | Foto: Niels Hougaard

Nokia bekræfter køb af Infinera

For abonnenter

Læs også