Dansk fintechselskab styrker marketingindsatsen

Svenske Malva Sundström skal opbygge brandet og styrke marketingstrategien hos det danske fintechselskab Leneo.
Foto: Leneo/PR
Foto: Leneo/PR

Danske Leneo styrker sin marketingsindsats med en ny marketingmanager i form af Malva Sundström.

Hun skal opbygge fintechselskabets brand, optimere marketingsstrategien samt drive some-kanaler, oplyser Leneo i en pressemeddelelse.

Malva Sundström kommer fra en stilling som CRO executive hos British American Tobacco, hvor hun har haft ansvaret for optimering af websites på tværs af virksomhedens forskellige brands i det nordlige Europa.

Chainalysis hjælper til med oprydningen efter FTX-kollaps

Mobilepay-fusion vil på ”få år” gøre milliontab til fortid

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også