ITWatch

Konsulent: Forsikringsselskaber skal vinde techgiganternes gunst gennem bedre innovation

De danske forsikringsselskaber har forstået agendaen om at udvikle nye produkter. Men hvis man vil være klar, når Google eller Amazon spiller op til dans, skal der lægges flere muskler bag, lyder det fra Lars Bay Nielsen fra Accenture.

Lars Bay Nielsen fra Accenture mener, at det er på tide, at de nordiske foriskringsselskaber kommer op på tæerne, hvad angår produktinnovation | Foto: PR/Accenture

Når de helt store techgiganter, som kan vende op og ned på forsikringsbranchen, træder ind på det danske forsikringsmarked, gælder det for de etablerede forsikringsselskaber om at være den mest attraktive samarbejdspartner. Ellers bliver man efterladt på perronen.

Derfor er forsikringsselskaberne nødt til at skyde endnu flere penge i innovation, så man man er markedsleder, når eksempelvis Google, Amazon eller Facebook entrerer i forsikringskonkurrencen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Dansk konsulenthus solgt til finner

Danske Intellishore er blevet opkøbt af finske Solita. Konsulenthuset fortsætter som et selvstændigt selskab, men kan fremover trække på 1200 nye kollegaer til at sætte yderligere fart på væksten.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs