Konsulent: Forsikringsselskaber skal vinde techgiganternes gunst gennem bedre innovation

De danske forsikringsselskaber har forstået agendaen om at udvikle nye produkter. Men hvis man vil være klar, når Google eller Amazon spiller op til dans, skal der lægges flere muskler bag, lyder det fra Lars Bay Nielsen fra Accenture.
Lars Bay Nielsen fra Accenture mener, at det er på tide, at de nordiske foriskringsselskaber kommer op på tæerne, hvad angår produktinnovation | Foto: PR/Accenture
Lars Bay Nielsen fra Accenture mener, at det er på tide, at de nordiske foriskringsselskaber kommer op på tæerne, hvad angår produktinnovation | Foto: PR/Accenture

Når de helt store techgiganter, som kan vende op og ned på forsikringsbranchen, træder ind på det danske forsikringsmarked, gælder det for de etablerede forsikringsselskaber om at være den mest attraktive samarbejdspartner. Ellers bliver man efterladt på perronen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også