"Prisen på grisen" dikterer forløbet når sparekassernes datacentral står for fusioner

Skal det være et håndholdt projekt med intensiv støtte hele vejen igennem, eller vil man selv stå for det meste i en fusion? Og skal det klares hurtigt, eller kan det trækkes ud over længere tid? Når banker fusionerer, lægger datacentralen SDC i høj grad vægt på medbestemmelse og mulighed for at skalere indsatsen op eller ned.
Fra venstre: Torben Finnemann, udviklings- og områdedirektør i SDC, og Morten Heindahl, chef for afdelingen Customer Migrations & Programs. | Foto: PR/SDC
Fra venstre: Torben Finnemann, udviklings- og områdedirektør i SDC, og Morten Heindahl, chef for afdelingen Customer Migrations & Programs. | Foto: PR/SDC

Når der skal fusioneres, konverteres eller migreres på datacentralen SDC, kan det ske i mange forskellige tempi og med vidt forskellige serviceniveauer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også