To danske fintechselskaber går sammen om norsk og spansk offensiv

De to danske fintechselskaber Anyday og Clearhaus er gået sammen i et partnerskab, hvor man vil sætte sig på både det spanske og norske e-handelsmarked.
Fra venstre: Jonas Overgaard, adm. direktør i Anyday, Claus Christensen, adm. direktør i Clearhaus. | Foto: PR/Clearhaus
Fra venstre: Jonas Overgaard, adm. direktør i Anyday, Claus Christensen, adm. direktør i Clearhaus. | Foto: PR/Clearhaus

Betalingsselskaberne Clearhaus og Anyday har set god forretning i at komme ind på det spanske og norske marked for onlinehandel og er derfor gået sammen i et nyt partnerskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også