Forbrugerrådet Tænk ønsker mere gennemsigtighed i Mobilepay
![Det er ikke umiddelbart til at se, om en overførsel i Mobilepay sker via betalingskortet eller fra konto til konto. | Foto: Jens Dresling](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11846760.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc78l0pi9lzhhs6vtz1wb.jpg)
Hvis man overføre penge til den forkerte med Mobilepay, kan det ofte være svært at få pengene tilbage. For 90 pct. af overførslerne sker via konto til konto frem for via det indtastede betalingskort. Derfor ønsker Forbrugerrådet Tænk, at det tydeligere skal fremgå, om der er tale om en konto-til-konto-overrførsel, når man sender penge med Mobilepay. Det skriver Finans.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Ny Mobilepay-direktør: "Apple Pay er en reel konkurrent"
For abonnenter