Danske Bank sender investeringsrobot på kundejagt i Sverige

Efter at Danske Banks investeringsapp June har rundet kunde nr. 25.000 i Danmark, retter banken nu blikket mod det svenske marked, hvor banken har oplevet stor vækst.
Af Morten Plesner, FinansWatch

Danske Bank har lanceret investeringsappen June på det svenske marked. Storbankens løsning med robotinvestering skal blandt andet hjælpe med at kapre flere svenske bankkunder på et marked med hård konkurrence.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også