Nordnet: Usikkerhed om det langsigtede forretningsomfang mellem NNIT og Novo

Nordnet mener, at det er et åbent spørgsmål, hvor stort det fremtidige omfang af opgaver, NNIT skal løse for storkunden Novo, er. Men Nordnet understreger også, at tredje kvartal traditionelt er et svagt kvartal for selskabet og ser frem til afslutningen af året.
Foto: Nordnet/PR
Foto: Nordnet/PR

Investeringsøkonom hos Nordnet Per Hansen konstaterer, at beholdningen af ordrer, NNIT nu henter udefra, altså fra andre kunder end Novo, er steget fra 71 til 75 pct. i seneste regnskab, og det er en fremgang båret frem, at den fortsatte tilbagegang for NNIT's aktiviteter i Novo.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også