AWS: Kunderne har nu stor fokus på værdien af generativ AI og mindre på teknologien

Det handler ikke længere om teknik og teknologi, når de danske virksomheder er på jagt efter nye AI-løsninger. Nu er det forretningen og gode ideer, der styrer processen, fortæller AWS’ ledelse. 
"Vi lever i den verden, som kunderne lever i. De vil gerne have den størst mulige værktøjskasse. Om det så er hos os, eller hos andre, er ikke så vigtigt," siger AWS' danske chef. | Foto: AWS/PR
"Vi lever i den verden, som kunderne lever i. De vil gerne have den størst mulige værktøjskasse. Om det så er hos os, eller hos andre, er ikke så vigtigt," siger AWS' danske chef. | Foto: AWS/PR

Udviklingen indenfor AI har rykket sig i retning af en større forståelse for de muligheder, der kan bidrage til forretningen, fortæller Peer Jakobsen, der har været Head of Technology for den danske afdeling af Amazon Web Services (AWS) siden firmaets startede det danske kontor i 2018. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også