Undersøgelse: Google overholder ikke egne standarder for videoannoncer

Ifølge et analysearbejde foretaget af Adalytics, overholder Google otte ud af ti gange ikke egne krav, når videoannoncer placeres på tredjepartshjemmesider. Google er uenig i konklusionerne.
Foto: Andrew Kelly/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Andrew Kelly/Reuters/Ritzau Scanpix

Når Google placerer videoannoncer på andre websites, gælder en række standarder, som Google har forpligtet sig til. Men i en lang række tilfælde har Google ikke overholdt disse standarder. Det viser en undersøgelse foretaget af selskaber Adalytics, skriver The Wall Street Journal

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også