Dentsu: Udfasning af tredjepartscookies kan give techkæmper ekstra fordel

Farvel til tredjepartscookies baner vejen for lukkede annoncesystemer, de såkaldte walled gardens, hvilket favoriserer techgiganterne med deres mange data. Danske medier kan ikke konkurrere med disse systemer og bør satse på åbenhed og partnerskaber, mener Dentsu-chef.
Foto: Jens Kalaene/AP/Ritzau Scanpix
Foto: Jens Kalaene/AP/Ritzau Scanpix
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Privacy-forkæmpere og lovgivere burde have tænkt sig bedre om, inden de gik i kamp mod tredjepartscookies, der nu er ved at blive udfaset.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også