Hvert andet bureau tror ikke på effekt af Facebook-boykot

Tilslutningen til et annonceboykot af Facebook har gennem de seneste uger vokset sig større, alligevel tror over halvdelen af mediebureauer, at det ikke har nogen effekt ifølge undersøgelse. Flere forventer, at annoncer på Facebook snart genoptages.
Foto: BERTRAND GUAY/AFP / AFP
Foto: BERTRAND GUAY/AFP / AFP

Der er delte meninger blandt mediebureauerne, når det kommer til spørgsmålet om, hvorvidt boykottet af annoncering på Facebook under kampagnen "Stop Hate for Profit" har en effekt. Det viser en rundspørge blandt 104 mediebureauer, som Digiday har lavet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også