Hvert andet bureau tror ikke på effekt af Facebook-boykot
![Foto: BERTRAND GUAY/AFP / AFP](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12309398.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7bn4bho6pv510ri44cef.jpg)
Der er delte meninger blandt mediebureauerne, når det kommer til spørgsmålet om, hvorvidt boykottet af annoncering på Facebook under kampagnen "Stop Hate for Profit" har en effekt. Det viser en rundspørge blandt 104 mediebureauer, som Digiday har lavet.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Endnu en global koncern slutter sig til Facebook-boykot
For abonnenter