Maersk Tankers' nye digitale sats skal nå 1000 skibe i år

Maersk Tankers' nye digitale satsning sigter allerede i år efter at flerdoble antallet af skibe, som bruger selskabets produkt til at spare brændstof og CO2, fortæller direktør Søren Christian Meyer til ShippingWatch.
Søren Christian Meyer er fulgt med over i Maersk Tankers' nyetablerede digitale satsning Zeronoth. Før det var han flådechef i rederiet. | Foto: Maersk Tankers
Søren Christian Meyer er fulgt med over i Maersk Tankers' nyetablerede digitale satsning Zeronoth. Før det var han flådechef i rederiet. | Foto: Maersk Tankers

Allerede i år sigter Maersk Tankers nye digitale satsning efter at nå en væsentlig milepæl.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også