Columbus forsøger at genopdage Amerika oven på stort tilbageslag

It-selskabet Columbus har med topchefens ord glemt at forfølge sit eget princip på det amerikanske marked. Det har kostet på ordresiden og ført til en udskiftning af landechefen.
Foto: PR
Foto: PR
Af Rene Deichgræber

For en landechef er det ikke nok at tale sproget, spise maden og se filmene. Succes på det amerikanske marked kræver en dyb kulturforståelse. Akkurat som det er tilfældet på andre markeder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også