Fiftytwo-chef stiller store krav til nystartet svensk satsning

Der skal tjenes penge hurtigt, og Fiftytwos svenske division skal lige så hurtigt op at udgøre en væsentlig del af softwarehusets samlede omsætning. Henrik Salicath, det tidligere Bording Datas topchef, gør status over første store del af sin storstilede 2020-strategi for selskabet.
Adm. direktøren i Fiftytwo, Henrik Salicath. | Foto: PR
Adm. direktøren i Fiftytwo, Henrik Salicath. | Foto: PR

Det var en væsentlig del af den internationale satsning, at det tidligere Bording Data, nu Fiftytwo, har overtaget selskabet Scancommerce. For det tilkøbte selskab lægger afgørende viden og løsninger ind i Fiftytwo, som selskabet nu kan nyde godt af i sin internationale satsning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også