Techselskaber, annoncører og bureauer danner alliance for mere sikre annoncer

En bred kreds af techkoncerner, annoncører og mediebureauer har i Frankrig præsenteret et fælles ønske om at gøre det mere sikkert at annoncere online.
Foto: Ritzau Scanpix/Loic Venance/AFP
Foto: Ritzau Scanpix/Loic Venance/AFP

En række techselskaber, annoncører og mediebureauer er gået sammen i en alliance, der vil modarbejde bl.a. hadefulde ytringer og skadeligt indhold online. Det skriver Wall Street Journal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også