ITWatch

Konkurrencestyrelsen: "Google har en meget stærk stilling på adtech-området"

Google står bag en stor del af den tekniske infrastruktur til køb og salg af onlinereklame, og det kan give udfordringer, lyder det fra chef i Konkurrencestyrelsen, efter en ny analyse har vist, at Google og Facebook sidder tungt på det digitale reklamemarked.

Center for digitale platforme blev etableret for et par år siden i Konkurrencestyrelsen med kontorchef Claus Bjørn Galbo-Jørgensen i spidsen. | Foto: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen/PR

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

TDC taber terræn igen

Det går fortsat tilbage for Danmarks største telekoncern, TDC, der i årets første kvartal tabte både kunder og omsætning. Selskabet skærer ned med hård hånd.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs