Twitter investerer stort i ny reklameindsats

Det sociale medieselskab har øget sin offline annoncering som billboardreklamer med mere end 50 pct. over det seneste år for at nå bredere ud.
Foto: KACPER PEMPEL/REUTERS/RITZAU SCANPIX
Foto: KACPER PEMPEL/REUTERS/RITZAU SCANPIX

Twitter har de seneste måneder lagt betydeligt flere kroner i sin markedsføringindsats, når det kommer til out-of-home annoncering, der blandt andet tæller billboards og reklametavler. Det skriver Digiday, der har talt med Twitters globale chef for kultur, engagement og eksperimenterende markedsføring, Nola Weinstein.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også