Twitter investerer stort i ny reklameindsats
![Foto: KACPER PEMPEL/REUTERS/RITZAU SCANPIX](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11625373.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc775qlqjwnlvggb9f18d.jpg)
Twitter har de seneste måneder lagt betydeligt flere kroner i sin markedsføringindsats, når det kommer til out-of-home annoncering, der blandt andet tæller billboards og reklametavler. Det skriver Digiday, der har talt med Twitters globale chef for kultur, engagement og eksperimenterende markedsføring, Nola Weinstein.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Facebook ved snart, hvad du tænker på
For abonnenter