Facebook-stifter vil have mere fokus på private rum online

Mindre digitale fællesskaber med bedre værn om brugernes privatliv står på Facebooks to do-liste, skriver topchef og stifter i blogindlæg.
Mark Zuckerberg, stifter og adm. direktør, Facebook. | Foto: Ritzau Scanpix/AP/Marcio Jose Sanchez
Mark Zuckerberg, stifter og adm. direktør, Facebook. | Foto: Ritzau Scanpix/AP/Marcio Jose Sanchez

Facebook har siden sin fødsel haft som formål at være en åben platform, hvor brugere kan komme i kontakt med hinanden. Men fremover vil det sociale medie rette mere opmærksom mod tjenester, som værner om folks privatliv og skaber mindre rum, hvor brugere kan mødes. Det skriver Facebooks stifter og topchef, Mark Zuckerberg, i et blogindlæg.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også