Coronakrisen tvang Universal Robots til at lægge usædvanlige planer

Universal Robots lagde en usædvanlig plan, da coronakrisen brød ud, og grænsebommene begyndte at sænke sig. Med 97 pct. af sit salg i udlandet måtte adm. direktør Jürgen von Hollen tænke kreativt. Særligt en fredag aften i starten af marts står klart i hans erindring.
Jürgen von Hollen har været adm. direktør i Universal Robots siden efteråret 2016. | Foto: UR/MIR
Jürgen von Hollen har været adm. direktør i Universal Robots siden efteråret 2016. | Foto: UR/MIR

En fredag aften i starten af marts fik man travlt hos Universal Robots.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også