JN Data måtte prøve et par gange, før de unge var med

Virksomheden, der ellers har det fint med at leve i det skjulte, var blevet for ukendt blandt de unge. Derfor kastede JN Data sig ud i employer branding og lærte en del undervejs.
Et ønske om at kunne tiltrække medarbejdere med de rette kompetencer var årsagen til, at JN Data i 2022 satte gang i et employer brandring-tiltag, forklarer HR-direktør Dorte Gade. PR-foto
Et ønske om at kunne tiltrække medarbejdere med de rette kompetencer var årsagen til, at JN Data i 2022 satte gang i et employer brandring-tiltag, forklarer HR-direktør Dorte Gade. PR-foto

I JN Data har man egentlig ikke problemer med at finde medarbejdere – og dem, der allerede er ombord, er glade for at være der. Faktisk er medarbejderomsætningen nede på fem procent, hvilket ifølge HR-direktør Dorte Gade er meget lavt for en it-virksomhed. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også