Salesforce tiltrækker unge talenter med værdibåret "1-1-1-model"

Hvis it-virksomhederne skal vinde kampen om talenter, er det nødvendigt at tilbyde mere end blot en god løn. Det mener den danske landechef for Salesforce, der arbejder målrettet med en værdibåret strategi for at sikre sig talent – og dermed en god forretning.
Foto: Salesforce/PR
Foto: Salesforce/PR

Det er en velkendt udfordring, at der er rift om it-talenterne, og derfor arbejder Salesforce målrettet med en værdibåret strategi, der skal tiltrække de unge medarbejdere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også