Forsøg giver skoleelever bedre teknologiforståelse
![Især eleverne i indskolingen (1.-3.klasse) har haft størst motivation, når det kommer til at have teknologiforståelse, lyder det i midtvejsevalueringen. | Foto: Louise Herrche Serup/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12283008.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20171116-081131-pf-1920x1080we.jpg)
Midtvejs i forsøget med teknologiforståelse som ny faglighed i de danske skoleklasser er meldingen, at elever på tværs af alle klassetrin er blevet dygtigere til at forstå teknologi.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Skolernes it-system bliver styrket
For abonnenter