Hollandsk opkøb har gjort det nemmere for dansk konsulenthus at tiltrække talenter

Det digitale konsulenthus Dept får i dag 20-25 kvalificerede, uopfordrede jobhenvendelser om måneden, hvilket er 40 pct. mere, end før selskabet blev opkøbt af hollandsk storspiller.
Foto: Danske Zenia Enghave (th) arbejder i dag for Dept i Amsterdam.
Foto: Danske Zenia Enghave (th) arbejder i dag for Dept i Amsterdam.

Det digitale marketingbureau Quantads blev sidste år opkøbt af hollandske Dept, og det har hjulpet det danske selskab med at tiltrække digitale talenter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også