Corona-nedlukning har spædet til forsikringskundernes digitale fortrolighed

Forsikringsrådgivning på distancen har ikke overraskende vundet frem under corona, og flere forsikringsdirektører forventer, at udviklingen i digitalt salg og servicering vil accelerere. Hos Codan vil man sælge op til 30 pct. gennem digitale kanaler.
Foto: Simon Fals
Foto: Simon Fals

Under coronakrisen vænnede forsikringskunderne sig til at blive betjent online frem for ved et fysisk møde, og det kan skabe muligheder for at fastholde kunderne i det virtuelle univers, der typisk koster færre ressourcer i selskaberne, peger flere forsikringsselskaber på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også