Columbus løfter en flig af sløret for ny strategi: Vil gå efter større globale kunder

Når Columbus til efteråret præsenterer ny femårig strategi vil den være præget af erfaringerne fra coronakrisen. I fremtiden planlægger Columbus at kæmpe om de store globale kunder – for krisen har vist, at det kan lade sig gøre med et virtuelt setup.
Thomas Honoré er koncernchef i Columbus. | Foto: PR
Thomas Honoré er koncernchef i Columbus. | Foto: PR

Coronakrisen får direkte indvirkning på Columbus' nye femårige strategi, der præsenteres til efteråret. Krisen har vist, at de fleste projekter kan håndteres på afstand, og det åbner muligheder for, at it-selskabet kan træde ind på et nyt marked, siger koncernchef Thomas Honoré.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også