TDC-chef: Vi skal lære af Hipers startup-tankegang

TDC har netop købt konkurrenten Hiper, der har små 50.000 kunder. Koncernchef understreger, at deres kundebase er interessant, men at købet i høj grad også handler om at "lære af hinanden." (Opdateret)

Foto: Foto/Teis Bruno
Foto: Foto/Teis Bruno
AF RASMUS FERDINAND JESSEN PETERSEN

TDC har købt bredbåndsudfordreren Hiper af to årsager. Den ene er for at få fat i et kundekartotek, som har haft stor vækst de seneste år - den anden er, at TDC vil lære af den startup-tankegang, Hiper bygger på.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Læs også