Kommerciel direktør i DIF og Team Danmark: Sport og it er noget nær det perfekte match

”It har revolutioneret sportsverdenen, og derfor er it-sponsorater i høj kurs. Der er stadig masser af forretning at hente, og you’ve ain’t seen nothing yet,” siger Simon Bastiansen.
Simon Bastiansen har i mange år arbejdet med strategiske partnerskaber inden for sport. Siden 2023 har han været kommerciel direktør i DIF og Team Danmark. | Foto: PR.
Simon Bastiansen har i mange år arbejdet med strategiske partnerskaber inden for sport. Siden 2023 har han været kommerciel direktør i DIF og Team Danmark. | Foto: PR.

2024 er ensbetydende med et stor sportsår med gigantiske arrangementer som EM i fodbold, Tour de France og OL i Paris.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også