ITWatch

Digitale annoncehajer spinder guld på at kapre kunder til virksomheder

Provisionslønnet kundeformidling via internettet har udviklet sig til et eksplosivt voksende milliardmarked, og flere danske marketingbureauer vokser så hurtigt, at næste skridt bliver at indtage det europæiske marked.

PR/Better Collective
Better Collective har mere end fordoblet sin bundlinje på et enkelt år ved at lede nye kunder hen til bettingbureauerne på internettet. I 2016 landede virksomheden et resultat på over 50 mio. kr. Næste skridt bliver det europæiske marked, fortæller medstifter og adm. direktør, Jesper Søgaard. Foto: PR/Better Collective

Log ind for at læse artikler

Velkommen til ITWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv os i 14 dage

Få fuld adgang til vores kvalitetsjournalistik med et prøveabonnement.

Relaterede

ITWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Se alle ledige stillinger