ITWatch

DXC Technology skal stå for DSB's it-support fra 2018

DXC Technology har indgået en fireårig aftale med DSB om outsourcing af transportselskabets it-servicedesk og en lang række andre it-opgaver.

Jørgen Jakobsen, vice president for DXC North | Foto: PR/DXC

DSB's mere end 7000 medarbejdere vil fremover blive serviceret af it-leverandøren DXC Technology, når det kommer til deres it-behov.

Parterne har indgået en fireårig aftale, der omfatter support af både desktop management, hardware såsom printere og den tilhørende field service samt outsourcing af DSB's it-servicedesk, hvor medarbejderne skal henvende sig, når de har brug for assistance.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Vestager forventer techlov træder i kraft inden for et år

Europa-Parlamentet arbejder på højtryk for at få stemt de to kommende techlovpakker igennem inden sommer, så de sidste skridt kan tages i efteråret. Allerede næste forår forventes store dele af de to lovpakker at træde i kraft, melder EU’s konkurrencekommissær Margrethe Vestager og EU-parlamentariker Christel Schaldemose.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs