ITWatch

Analytiker: Markedet er blevet sværere for selskaber som Tjeep

Teleselskabet Tjeep arbejder på at rejse ny kapital, men mindre prisbevidste forbrugere og nye roamingregler gør det til en vanskelig opgave for lavprisselskabet, vurderer analytiker.

Senioranalytiker Morten Imsgard. | Foto: PR/Sydbank

Med udsigt til et afkast på 10 pct. om året til investorerne forsøger teleselskabet Tjeep at rejse ny kapital.

For at nå afkastet kræver det dog, at Tjeep lever op til selskabets forventning om at nå 100.000 abonnenter ved udgangen af 2017, fremgår det af investorprospektet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Tech-veteran til ejendomsbranchen: "Smarte bygninger forbedrer folks liv"

PROPTECH SYMPOSIUM: Ejendomssektoren har adgang til den teknologi, der skal til for at forandre ikke blot branchen, men menneskers liv til det bedre – og dermed øge produktiviteten. Det siger proptech-veteran Antony Slumbers. ”Lad være med at tænke på bæredygtighed som noget ekstra,” lyder opfordringen.

Analytikere: TDC Net-chef kan tage tid at erstatte

Den afgående chef hos TDC Net, Andreas Pfisterer vil være attraktiv for mange udenlandske teleoperatører, der overvejer at gå samme vej til som TDC. Men trods stor rotation i telebranchen, hænger hans afløser ikke på træerne, mener analytiker.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs