Analytiker: Markedet er blevet sværere for selskaber som Tjeep

Teleselskabet Tjeep arbejder på at rejse ny kapital, men mindre prisbevidste forbrugere og nye roamingregler gør det til en vanskelig opgave for lavprisselskabet, vurderer analytiker.
Senioranalytiker Morten Imsgard. | Foto: PR/Sydbank
Senioranalytiker Morten Imsgard. | Foto: PR/Sydbank

Med udsigt til et afkast på 10 pct. om året til investorerne forsøger teleselskabet Tjeep at rejse ny kapital.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Foto: Pr

Softwareboss glæder sig til degradering

For abonnenter