ITWatch

Mærsk skruer op for digital satsning

Containerrederiet Maersk Line har allieret sig med Alibaba og IBM og oprettet en ny, digital organisation. Satsningen på området vil fortsætte for fuld kraft, lover den afgående bestyrelsesformand Michael Pram Rasmussen.

Foto: SØLBECK CHRIST

Arbejdet med nye, digitale løsninger, der skal gøre A.P. Møller-Mærsks transportaktiviteter mere fleksible og smarte, er så småt undervejs. Det fortæller den afgående bestyrelsesformand, Michael Pram Rasmussen, på tirsdagens generalforsamling.

"Der er oprettet en tværgående, separat digital organisation, og nye arbejdsgange er ved at blive introduceret. Antallet af digitale produkter omfatter nu mere end 15 prototyper," fortæller Michael Pram Rasmussen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs