Mærsk skruer op for digital satsning

Containerrederiet Maersk Line har allieret sig med Alibaba og IBM og oprettet en ny, digital organisation. Satsningen på området vil fortsætte for fuld kraft, lover den afgående bestyrelsesformand Michael Pram Rasmussen.
Foto: SØLBECK CHRIST
Foto: SØLBECK CHRIST
RITZAU/FINANS

Arbejdet med nye, digitale løsninger, der skal gøre A.P. Møller-Mærsks transportaktiviteter mere fleksible og smarte, er så småt undervejs. Det fortæller den afgående bestyrelsesformand, Michael Pram Rasmussen, på tirsdagens generalforsamling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også