SAS Institute om kundernes krav i dag: "Vi taler sjældent om it"

Når Keld Zornig, vice president Nordics i SAS Institute, taler med kunder om selskabets it-løsninger, bliver selve ordet "it" ofte ikke nævnt. For selskabets ydelser handler om at optimere en virksomheds resultater, og det er den forretningsmæssige del, der er fokus på – ikke nødvendigvis vejen dertil.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Så hårde er adgangskravene til en plads i Founders House
For abonnenter
Her er DI Digitals 20 forslag til fremtiden
For abonnenter