SAS Institute om kundernes krav i dag: "Vi taler sjældent om it"

Selvom SAS Institutes løsninger er baseret på massive it-systemer, så dukker de to bogstaver 'i' og 't' sjældent op, når virksomheden taler med kunder. Det er de forretningsmæssige udfordringer, der er i fokus i stedet.
Keld Zornig, vice president Nordics i SAS Institute.
Keld Zornig, vice president Nordics i SAS Institute.

Når Keld Zornig, vice president Nordics i SAS Institute, taler med kunder om selskabets it-løsninger, bliver selve ordet "it" ofte ikke nævnt. For selskabets ydelser handler om at optimere en virksomheds resultater, og det er den forretningsmæssige del, der er fokus på – ikke nødvendigvis vejen dertil.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også