ITWatch

SAS Institute om kundernes krav i dag: "Vi taler sjældent om it"

Selvom SAS Institutes løsninger er baseret på massive it-systemer, så dukker de to bogstaver 'i' og 't' sjældent op, når virksomheden taler med kunder. Det er de forretningsmæssige udfordringer, der er i fokus i stedet.

Keld Zornig, vice president Nordics i SAS Institute.

Når Keld Zornig, vice president Nordics i SAS Institute, taler med kunder om selskabets it-løsninger, bliver selve ordet "it" ofte ikke nævnt. For selskabets ydelser handler om at optimere en virksomheds resultater, og det er den forretningsmæssige del, der er fokus på – ikke nødvendigvis vejen dertil.

"Teknologi i sig selv løser jo ikke noget. Man er nødt til at agere på den analyse, man får, og det er på det niveau, vi diskuterer. Derfor taler vi meget sjældent it, men snarere forretningsmæssige problemstillinger," siger Keld Zornig til ITWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Dansk konsulenthus solgt til finner

Danske Intellishore er blevet opkøbt af finske Solita. Konsulenthuset fortsætter som et selvstændigt selskab, men kan fremover trække på 1200 nye kollegaer til at sætte yderligere fart på væksten.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs