3 vil sælge mere end telefoni til sine kunder

Skræddersyede tilbud og tjenester til kunderne skal skabe nye indtægtsstrømme og vækst hos teleselskabet 3. Bank og forsikringer er oplagte ydelser, mener 3-direktør.
Adm. direktør for teleselskabet 3 Morten Christiansen. | Foto: PR/3
Adm. direktør for teleselskabet 3 Morten Christiansen. | Foto: PR/3

Den danske telebranche har i årevis været kendetegnet af priskrige og benhård konkurrence om kunderne. I det landskab har teleselskabet 3 Danmark præsteret kundefremgang såvel som solide overskud på bundlinjen, og ambitionen lyder på yderligere vækst i de kommende år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også