Tour-feber sender Visma-brandet mod nye tinder

Som navnesponsor for cykelholdet Jumbo-Visma med Tour-vinder Jonas Vingegaard nyder it-selskabet i disse dage godt af sin investering. Det giver øget kendskabet til Visma herhjemme og større samhørighed på tværs af koncernen, lyder det fra direktør.

Med 45 minutters autografskrivning og selfieshots blandt Visma-medarbejderne lagde Jonas Vingegaards nye alen til sin status som Danmarks formentlig mest fotograferet mand i disse dage. | Foto: Bram Berkien/Team Jumbo-Visma/PR

Klokken er lidt over 15 en onsdag eftermiddag i slutningen af juli. Det er med andre ord midt i højsæsonen for sommerferie, men alligevel er godt 340 medarbejdere troppet i hovedsædet hos Visma i Carlsberg Byen.

Anledningen er dog heller ikke helt almindelig. Tour de France-vinder Jonas Vingegaard lægger nemlig vejen forbi navnesponsorens domicil.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement