ITWatch

HP's nye partnerprogram retter fokus mod andet end blot salg

HP har moderniseret sit partner-økosystem. Det nye globale program handler om mere end blot at måle partnerne på, hvor mange produkter de langer over disken.

Landechef for HP i Danmark, Peter Møller Kristensen. | Foto: PR / HP

I begyndelsen af november lød startskuddet til en global fornyelse af HP’s partnerprogram. Med det har selskabet, der er blandt verdens største hardwareproducenter, gjort op med det traditionelle fokus på salg som den altdominerende målestok for partnernes performance.

Det nye program, der har fået navnet HP Amplify, handler om mere end blot at måle partnerne på, hvor mange HP-produkter de langer over disken.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs