ITWatch

Adforms nye topchef skal levere alt det, som børsmarkedet savnede hos hans forgænger

Det er omtrent 100 dage siden, at Troels Philip Jensen afløste Gustav Mellentin som topchef for Adform. Børsskuffelsen i 2018 har fået selskabet til at skifte strategi, for det kniber stadig med at tjene penge.

Troels Philip Jensen afløste i april medstifteren og majoritetsaktionæren Gustav Mellentin som topchef i Adform. | Foto: Adform/PR

Troels Philip Jensen er vild med at windsurfe og vant til at skulle finde fodfæste i en fart, når brættet vender sig i bølgerne.

Den evne får Adforms nye topchef også alvorligt brug for i forretningsøjemed.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Dansk AI-startup vil hente 150 mio. kr. til international vækst

Techbbq: Certainly oplever stor interesse fra udenlandske fonde, og nu er det op til direktør Henrik Fabrin at vælge, hvilken investor den danske startup skal gå med. "Al kapital er jo ikke den samme," siger han. Målet er at hente mindst 150 mio. kr. inden for det næste halve år og at lave en børsnotering om fem år.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs