ITWatch

Salesforce udvider produktporteføljen

Amerikanske softwareselskab lancerer to nye produkter inden for cloudområdet.

Salesforce udvikler nye produkter. Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix

Selskabet Salesforce kommer nu med to nye tilføjelser til produktudvalget. Det drejer sig om consumer goods cloud og manufacturing cloud.

Det skriver Salesforce i en pressemeddelelse.

"Consumer Goods Cloud giver bl.a. de kørende sælgere de redskaber, der skal til for at have mere succes i marken, samtidig med at de hjælper kunderne med både forretningsmuligheder og bedre relationer med deres retail-partnere," udtaler John Strain, senior vice president (SVP) af retail and consumer goods hos Salesforce, i meddelelsen.

Produktet consumer goods cloud har at gøre med kunstig intelligens til styring af mødeplanlægning samt optimering af produktplacering i butikker samt samling af kundedata.

"Manufacturing Cloud bygger bro mellem salg- og operationsteams og sikrer samtidig en mere forudsigelig og transparent drift, så de kan skabe dybere og mere tillidsfulde relationer med deres kunder," udtaler Cindy Bolt, SVP for Salesforce Manufacturing, i meddelelsen.

Softwarekoncern stiger efter regnskab og opjustering

Stærkt kvartal med opjustering fra softwareselskab

Relaterede

ITWatch trial banner 14 dage.jpg

Seneste nyt

Se alle ledige stillinger