ITWatch

Adform sænker prisen på aktier og forlænger tilbudsperiode

Udbudskursen for aktierne i Adform bliver sænket forud for børsnoteringen, der kommer til at ske en lille uge senere end tidligere udmeldt.

Stifterne af Adform: Stefan Juricic, Jakob Bak og Gustav Mellentin. | Foto: PR

Techselskabet Adform, der leverer digital infrastruktur til reklamebranchen, sænker prisen på de aktier, som bliver udstedt, når selskabet inden længe går på børsen. Det oplyser Adform i en meddelelse.

Da børsnoteringen blev præsenteret i detaljer i sidste uge, lød den forventede pris pr. aktie på 19-24 kr. Det er nu skruet ned til 16 kr. pr. aktie.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Dixa snupper Relatel-chef

Efter halvandet år på meddelte Relatel-chef Casper Bøyesen i går sin afgang fra Nuuday-virksomheden for at gå til Dixa.

Dansk AI-virksomhed satser på sorte tal i år

Investorernes fokus på indtjening frem for vækst for enhver pris, har fået den danske AI-virksomhed 2021.ai til at justere sin strategi. Nu er sorte tal på bundlinjen for første gang inden for rækkevidde.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs