ITWatch

Adform sænker prisen på aktier og forlænger tilbudsperiode

Udbudskursen for aktierne i Adform bliver sænket forud for børsnoteringen, der kommer til at ske en lille uge senere end tidligere udmeldt.

Stifterne af Adform: Stefan Juricic, Jakob Bak og Gustav Mellentin. | Foto: PR

Techselskabet Adform, der leverer digital infrastruktur til reklamebranchen, sænker prisen på de aktier, som bliver udstedt, når selskabet inden længe går på børsen. Det oplyser Adform i en meddelelse.

Da børsnoteringen blev præsenteret i detaljer i sidste uge, lød den forventede pris pr. aktie på 19-24 kr. Det er nu skruet ned til 16 kr. pr. aktie.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Ny direktør vil ikke have ret bare fordi hun er chef: "Det bedste argument bør vinde"

Efter små tre år i Microsoft Danmark vinker Anne Marie Kindberg farvel for i stedet at blive kommerciel direktør hos fintech-virksomheden Lunar fra 1. februar. De første dage skal hun formentlig lytte lidt mere, end hun skal tale, og så ser hun frem til at blive en del af en virksomhed, der ifølge hende kommer til at revolutionere bankbranchen, som vi kender den.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs