Samsung ønsker få større bid af B2B-markedet med nye partnerskaber

Ingram Micro Mobility og Tech Data bliver partnere på Samsungs Knox Mobile Enrollment-service. Det skal gøre løsningen mere udbredt hos flere danske virksomheder.
Nick Dawson er global direktør for Samsung Knox. | Foto: PR/Samsung
Nick Dawson er global direktør for Samsung Knox. | Foto: PR/Samsung

For lidt over to år siden lancerede Samsung Knox Mobile Enrollment (KME) i Norden. Nu skruer selskabet yderligere op for sit fokus på løsningen i form af nye partnerskaber med distributørerne Ingram Micro Mobility og Tech Data.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også