ITWatch

Samsung ønsker få større bid af B2B-markedet med nye partnerskaber

Ingram Micro Mobility og Tech Data bliver partnere på Samsungs Knox Mobile Enrollment-service. Det skal gøre løsningen mere udbredt hos flere danske virksomheder.

Nick Dawson er global direktør for Samsung Knox. | Foto: PR/Samsung

For lidt over to år siden lancerede Samsung Knox Mobile Enrollment (KME) i Norden. Nu skruer selskabet yderligere op for sit fokus på løsningen i form af nye partnerskaber med distributørerne Ingram Micro Mobility og Tech Data.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Russisk svar på Google vil ud af landet

Internationale sanktioner har fået selskabet bag søgemaskinen Yandex til at ville trække sine forretninger ud af Rusland. Det er dog umiddelbart nemmere sagt end gjort.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs