ITWatch

Samsung ønsker få større bid af B2B-markedet med nye partnerskaber

Ingram Micro Mobility og Tech Data bliver partnere på Samsungs Knox Mobile Enrollment-service. Det skal gøre løsningen mere udbredt hos flere danske virksomheder.

Nick Dawson er global direktør for Samsung Knox. | Foto: PR/Samsung

For lidt over to år siden lancerede Samsung Knox Mobile Enrollment (KME) i Norden. Nu skruer selskabet yderligere op for sit fokus på løsningen i form af nye partnerskaber med distributørerne Ingram Micro Mobility og Tech Data.

Det skal gøre løsningen mere udbredt blandt B2B-kunder. Kort fortalt betyder det, at kunder automatisk kan udrulle og tilpasse mobile enheder via KME-løsningen, uden at en it-afdeling behøver sætte telefonen op.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs