ITWatch

Microsoft og Adobe udvider samarbejde i skyen

Adobe integrerer selskabets digitale marketingsplatform i Microsofts Dynamics 360-løsning som en del af selskabernes strategisk partnerskab.

Foto: /ritzau/AP/Raphael Satter

Godt et år efter at Microsoft og Adobe indgik et strategisk partnerskab, er parterne klar til at tage næste skridt i samarbejdet. Det oplyser selskaberne i en pressemeddelelse.

Det betyder konkret, at kunder fremover f.eks. kan forbinde store mængder CRM-data fra Microsoft  Dynamics 360-platform til at skabe salgs- og marketingsindhold med Adobes Marketing Cloud-løsning.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Bekymringen stiger hos datacenterkunder efter gas-sabotage

Bekymringen for sabotage af den fysiske infrastruktur smitter nu også af på landets datacentre. Globalconnect er opmærksomme på problemet og øger sikkerheden, men datacentrenes brancheforening er mere bekymret for de stigende energipriser.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

ITWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs