ITWatch

Microsoft og Adobe udvider samarbejde i skyen

Adobe integrerer selskabets digitale marketingsplatform i Microsofts Dynamics 360-løsning som en del af selskabernes strategisk partnerskab.

Foto: /ritzau/AP/Raphael Satter

Godt et år efter at Microsoft og Adobe indgik et strategisk partnerskab, er parterne klar til at tage næste skridt i samarbejdet. Det oplyser selskaberne i en pressemeddelelse.

Det betyder konkret, at kunder fremover f.eks. kan forbinde store mængder CRM-data fra Microsoft  Dynamics 360-platform til at skabe salgs- og marketingsindhold med Adobes Marketing Cloud-løsning.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra ITWatch

Ny partner-chef hos Microsoft: Cloud skal sælges som hyldevare

Microsofts nye chef for partnerøkosystemet, Morten Kvist Thomsen, ser stærk vækst i cloud-baserede løsninger de kommende år - men mener, at mange flere med fordel kan vælge standardløsninger i stedet for at tænke i tilpasninger. Det kan speede omstillingsprocesser dramatisk op og sætte turbo på digitalisering.

IBMs nordiske chef stopper

Selskabet slår den nordiske forretning sammen med Benelux-regionen, og derfor stopper Henrik Tang Hedegaard som nordisk chef for IBM. Han fortsætter dog i en ny rolle.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs